יום שני, 8 במרץ 2010

מסבירים ישראל - כינרת









לכל רחבי העולם שלום,
אני רוצה לספר לכם על הכינרת שלנו (הכינרת בישראל).
בכינרת שלנו אין כ"כ הרבה מים והיא עומדת להתייבש אבל בזמן האחרון היא התמלאה די הרבה בזכות הגשמים הברוכים.
אנחנו חייבים לחסוך במים וזה אומר: להתקלח פחות זמן, לסגור את הברז אחרי השימוש ולא לשפוך סתם מים.
אבל הכי חשוב לא להפסיק לשתות, ההיפך לשתות הרבה וזה כמעט לא מבזבז מים כי אדם לא שותה כ"כ הרבה.
הכנרת נמצאת בטבריה, בצפון הארץ. הכינרת חשובה לנו מאוד כי היא מרכז המים שלנו.
אנו שומרים היטב על הכנרת שלנו.


נימה אישית:


היתי מזמן מזמן מזמן בכינרת כשהיא הייתה נמוכה ואימא שלי תיארה לי ולאח שלי איך הכינרת הייתה ניראת ליפני שהיא ירדה.

סיכום:



אני אוהב את הכינרת שלנו ומקווה שההיה שם שוב בקרוב (בחופש או באחד השבתות הקרובות).

2 תגובות:

  1. לדביר היקר מאלי,
    אתה צודק לא היה כול כך מים בכינרת ועכשיו יש יותר מים בכינרת.
    והיה כידאי שתיהיה בכינרת כשה היה ארבה מים.

    השבמחק
  2. לאלי היקר,
    תודה על התגובה אבל עכשיו אין הרבה הרבה מים כמו שכתבתה לי אבל עוד כמה שנים (די הרבה שנים) היא באמת תהיה כזאת לפי דעתי אבל אם ירד מבול חזק מאוד מאוד אז יכול להיות שזה יקרא תוך כמה חודשים.

    השבמחק